Bilanţul Târgului de Turism: Vacanţele la mare în Grecia, Turcia, Spania şi…

[ad_1]

Astfel, pachetele cu
reduceri de până la 50% şi cele cu extra-discounturi oferite pe perioada
târgului în destinaţii precum Grecia, Turcia, Spania şi Bulgaria au fost cele
mai căutate de către turiştii români. Şi vacanţele în România sunt pe un trend
crescător, litoralul, staţiunile balneare şi zona Maramureşului fiind cele mai
accesate de turişti, arată datele agenţiei de turism.

În cele patru zile ale
Târgului de Turism al României, eveniment care s-a desfăşurat în perioada 22-25
februarie, peste 7.000 de persoane au cumpărat vacanţe de la standul Christian
Tour, precum şi din sediile agenţiei din întreaga ţară, în care turiştii au găsit
vacanţe cu aceleaşi reduceri şi în aceleaşi condiţii ca la târg. Valoarea
totală a pachetelor vândute depăşeşte 3 milioane de euro, sumă cu 30% mai mare
decât cea înregistrată la ediţia din primăvara anului trecut a Târgului de
Turism.

„Faptul că anul acesta
Romexpo ne-a pus la dispoziţie un pavilion nou, mult mai spaţios, iar agenţia
noastră a ocupat un stand mai mare a făcut ca timpul de aşteptare pentru
turişti să scadă foarte mult, astfel că rezervările de vacanţe au putut fi
făcute mult mai repede. Am avut în stand peste 50 de consultanţi de turism,
care i-au ajutat pe vizitatori să-şi găsească imediat pachetul dorit”, a declarat
Marius Pandel, Managing Partner Christian Tour.

Topul destinaţiilor externe
alese de cei care au cumpărat vacanţe de la Christian Tour este condus de
Grecia. Insulele elene sunt urmate de staţiunile din Turcia şi de cele din
Spania. Bulgaria este, de asemenea, căutată de turiştii români atât pentru
petrecerea concediului de vară, cât şi pentru perioada sărbătorilor pascale.

În acelaşi timp,
cererea pentru vacanţe în destinaţii exotice este în creştere. Pe perioada
târgului, au fost rezervate vacanţe în Thailanda, India ori China, circuitele
în destinaţii exotice fiind proaspăt introduse în oferta touroperatorului. 

„Primele pachete care
s-au epuizat au fost cele cu reduceri foarte mari. Pe perioada târgului,
discounturile acordate au fost de până la 50%, dar Christian Tour a pregătit şi
oferte precum o săptămână de cazare în Grecia la 1 euro, bilete de avion la 4
euro şi sejururi all inclusive în Antalya de la 99 de euro”, a precizat Marius Pandel.

În ceea ce priveşte destinaţiile
interne, oferta variată adusă de Christian Tour la Târgul de Turism prin
platforma de rezervări hoteliere HelloRomania.eu a făcut ca numărul vacanţelor
în ţară rezervate în timpul târgului să fie pe un trend crescător. Principalele
destinaţii alese de turişti sunt litoralul – pentru minivacanţa de 1 Mai şi
pentru vacanţa de vară, staţiunile balneare şi zona Maramureşului – pentru perioada
Paştelui şi pentru minivacanţa de Rusalii.  

„Dacă ar fi să
creionăm un profil al turistului care s-a oprit la standul agenţiei noastre, ar
fi foarte greu, pentru că ofertele variate în foarte multe destinaţii au adus
la stand atât familii cu copii, cât şi seniori sau cupluri. De pildă, ne-am
bucurat să îi fim de ajutor unui cuplu care a venit la noi pentru a-şi cumpăra
sejurul pentru luna de miere în Mallorca”, a adăugat reprezentantul touroperat

[ad_2]

Source link

/ 5
Thanks for voting!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *