S-a adoptat LEGEA care INTERZICE MAFIEI MEDICAMENTELOR să-i mai TÂMPEASCĂ pe români

S-a adoptat LEGEA care INTERZICE MAFIEI MEDICAMENTELOR să-i mai TÂMPEASCĂ pe români

 

S-a adoptat LEGEA care INTERZICE MAFIEI MEDICAMENTELOR să-i mai TÂMPEASCĂ pe români
S-a adoptat LEGEA care INTERZICE MAFIEI MEDICAMENTELOR să-i mai TÂMPEASCĂ pe români

 

S-a adoptat LEGEA care INTERZICE MAFIEI MEDICAMENTELOR să-i mai TÂMPEASCĂ pe români! 

Reclamele explicite la medicamente difuzate la TV și radio vor fi interzise, urmare a unui proiect care a trecut de Parlament și va fi transmis spre promulgare președintelui. Argumentul parlamentarilor este că pacienții ar trebui să se adreseze medicului, nu să se trateze “după ureche” în baza celor auzite la radio sau TV despre un medicament.

Actul normativ interzice publicitatea explicită pentru produsele medicamentoase, difuzata în cadrul programelor de televiziune și radiodifuziune. Orice formă de publicitate, cu excepția celei de acest tip, pentru medicamentele eliberate fără rețetă trebuie aprobată în prealabil de Agenția Naționala a Medicamentelor.

Va fi interzisă și publicitatea la TV și radio pentru farmacii, care induce ideea că farmacia respectivă reprezintă un model sau un etalon pentru celalalte farmacii, fiind interzise și reclamele la farmacii care reprezintă publicitate mascată pentru medicamente. 

Citeste si –Si-a modernizat satul si a facut scoli doar din banii primariei. “Degeaba faci drumuri, daca merg pe ele oameni needucati”

Interzicerea reclamelor pentru medicamente și farmacii va reprezenta o lovitură puternică nu doar pentru sectorul farma, dar și pentru veniturile televiziunilor și ale agențiilor de publicitate. În ultimii ani, campaniile publicitate ale producătorilor și distribuitorilor de medicamente, dar și ale lanțurilor de farmacii, au concurat puternic cu cele derulate de operatorii de telefonie mobilă.

In expunerea de motive, senatorul UDMR Alexandru Vegh argumenta ca: ”Venim cu aceasta initiativa data fiind amploarea pe care a luat-o publicitatea ascunsa la medicamente si influenta negativa si inselatoare pe care o are asupra populatiei, aspecte care se datoreaza, in general, publicitatii prin televiziune si radiodifuziune … automedicatia poate duce la complicatii grave de sanatate, iar pacientii nu ar trebui sa se trateze dupa ureche, in baza celor auzite la radio sau la televizor despre un medicament”.

[ratingwidget_toprated type=”posts” created_in=”all_time” direction=”ltr” max_items=”3″ min_votes=”1″ order=”DESC” order_by=”votes”]

 

loading…

//

Citeste si –Personajele cheie ale afacerilor israeliene în România după Dosare secrete privind războiul nevăzut al evreilor sionişti cu românii. Securitatea l-a trădat pe Ceauşescu pentru că nu a fost niciodată în întregime românească

Aceasta propunere legislativa ar lovi puternic industria media. Industria farma a fost principalul investitor in publicitate in Romania in 2014: ocupa primul loc intre industriile care cumpara reclama, cu 13% din piata de publicitate, potrivit raportului Zenith Romania Advertising Expenditure Forecast. 

Potrivit celor mai recente estimari valabile ale Media Fact Book 2014, cheltuielile de publicitate in 2014 pentru TV se ridicau la 193 milioane euro (din 306 milioane euro total), iar pentru radio la 18 milioane euro. Pentru produsele si serviciile medicale, bugetul in anul 2013 (pentru toate canalele media) s-a ridicat la 31 milioane euro.

Alexandru Vegh si-a inregistrat propunerea legislativa pe 1 aprilie, la Senat, motivand-o prin “influenta negativa si inselatoare pe care o are asupra populatiei”.

Citeste si –Filiera Evreiască”! ADEVĂRURI despre care NIMENI NU VORBEȘTE!

In ceea ce priveste interzicerea reclamelor pentru farmaciile care se prezinta drept etalon, senatorul UDMR-ist Alexandru Vegh a declarat pentru Hotnews ca: ”De ce sa se face reclama la anumite farmacii? Toate sunt la fel, niciuna nu este mai buna ca alta –comisarul

// <![CDATA[
window.MGWidgetTitle34120 = "Promoted Content"; (function(){
var D=new Date(),d=document,b='body',ce='createElement',ac='appendChild',st='style',ds='display',n='none',gi='getElementById';
var i=d[ce]('iframe');i[st][ds]=n;d[gi]("MarketGidScriptRootC34120")[ac](i);try{var iw=i.contentWindow.document;iw.open();iw.writeln("”);iw.close();var c=iw[b];}
catch(e){var iw=d;var c=d[gi](“MarketGidScriptRootC34120″);}var dv=iw[ce](‘div’);dv.id=”MG_ID”;dv[st][ds]=n;dv.innerHTML=34120;c[ac](dv);
var s=iw[ce](‘script’);s.async=’async’;s.defer=’defer’;s.charset=’utf-8′;s.src=”//jsc.mgid.com/r/o/ro.social-media-romania.eu.34120.js?t=”+D.getYear()+D.getMonth()+D.getDate()+D.getHours();c[ac](s);})();

// ]]>

/ 5
Thanks for voting!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *