„Alo, Poliţia? Pedala de acceleraţie a rămas blocată la 150 de kilometri la oră”. Aventura unui amer…

[ad_1]

Şoferul a reuşit să-şi păstreze calmul după ce a mers aproximativ 65 de kilometri pe o autostradă din Florida, fără să aibă control asupra acceleraţiei, în timp ce forţele de ordine încercau de mai multe ori să opreasă autovehiculul.

Potrivit YahooNews, americanul a sunat la numărul de urgenţă 911, spunând cu stăpânire de sine dispecerului că „pedala mea de acceleraţie s-a blocat”.

După mediatizarea incidentului, un purtător de cuvânt de la BMW a declarat că o astfel de situaţie este „implauzibilă” şi că şoferul avea la dispoziţie numeroase modalităţi de a opri maşina. „Ne-ar plăcea să colaborăm cu Poliţia din Florida pentru a investiga cauza acestui incident” au adăugat cei de la BMW.

Şoferul, Joseph Cooper, se afla singur în momentul în care a pierdut controlul şi a sunat la numărul de urgenţă. La un moment dat, bărbatul îi spune dispecerului că aproape a lovit pe cineva. Pe înregistrare se aude cum acesta strigă „da-te la o parte!”. 

Potrivit autorităţilor, când au încercat prima oară să încetinească maşina folosindu-se de dispozitive cu ţepi pentru spargerea cauciucurilor,  Cooper a trecut pe lângă ele. A doua încercare a fost însă cu succes, oamenii legii reuşind să dezumfle anvelopele de pe partea dreaptă. Drept consecinţă, autovehiculul a încetinit până la aproximativ 100 de km/h.

Poliţiştii au mai încercat o dată planul şi au reuşit să-i spargă şi cauciucurile de pe partea stângă a maşinii însă chiar şi aşa Cooper nu a reuşit să o oprească. Autorităţile au precizat că BMW-ul s-a deplasat o bună bucată de drum doar cu ajutorul celor patru jante.

Câteva minute mai târziu, BMW-ul s-a oprit într-un nor de fum, iar Cooper a coborât grăbit să vorbească cu autorităţile.

La final, poliţiştii l-au felicitat pe şofer pentru deciziile inspirate şi cooperarea cu autorităţile.

După incident, BMW a precizat într-un comunicat de presă că toate autovehiculele BMW, printre care şi cel condusă de Cooper, au o pedală de acceleraţie electronică, care se foloseşte de un soft special pentru a opri acceleraţia atunci când este apăsată frâna.

BMW au mai adăugat că design-ul autovehiculelor sale nu permite ca pedala de acceleraţie să se blocheze şi că ar exista până şi ancore speciale care să se asigure că  preşul nu poate aluneca sub pedală.

Producătorul auto german s-a mai apărat spunând şi că maşina putea fi oprită prin încă două modalităţi, unul dintre ele fiind oprirea motorului fără a scoate cheia din contact. „Asta se realizează prin rotirea cheii în sens invers acelor de ceasornic. Motorul s-ar fi oprit, iar şoferul putea duce cu uşurinţă autovehiculul într-un loc sigur”, au conchis oficialii BMW.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);

fbq(‘init’, ‘253361638393458’);
fbq(‘track’, “PageView”);(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5&appId=209742945804238”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

[ad_2]

Source link

/ 5
Thanks for voting!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *